logoke-ws

ΙΩΑΝΝΙΝΑ // ΣΑΒΒΑΤΟ 25 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2017, 10:00 – 15:30

ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΟΥ ΥΛΙΚΟΥ

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΟΝΤΕΣΣΟΡΙΑΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ

Το κέντρο Ειδικών Θεραπειών Κιβωτός Εξέλιξης διοργανώνει Βιωματικό εργαστήρι με θέμα:

Η χρήση του Μοντεσσοριανού υλικού στην εκμάθηση του γραπτού λόγου και των κανόνων που τον διέπουν στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία.

H ομότιμη καθηγήτρια του Α.Π.Θ. κ. Μαρία Ζαφρανά, και η κ. Μαυρίδου Μαριάννα Μοντεσσοριανή παιδαγωγός, θα παρουσιάσουν με ποιο τρόπο η πολυαισθητηριακή προσέγγιση (όραση, ακοή, αφή) καταλήγει σε πράξη (ομιλία και γραφή). Επίσης, θα γίνουν αναφορές στη χρήση του υλικού ως μέσο διδασκαλίας σε παιδιά με μαθησιακές διαταραχές.

Ομιλήτριες:

maxresdefault

Μαρία Ζαφράνα
Ομότομη Καθηγήτρια του Α.Π.Θ.

20770396_10213660193960826_5394506945918812042_n

Μαυρίδου Μαριάννα
Μοντεσσοριανή Παιδαγωγός

Τόπος διεξαγωγής

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στο ΙΕΚ Δέλτα Ιωαννίνων

Δωδώνης 25, Ιωάννινα

Ώρα διεξαγωγής

Το σεμινάριο θα έχει διάρκεια 5 ώρες και 30 λεπτά και θα διεξαχθεί μεταξύ

10:00 – 15:30 (Σάββατο, 25/11/2017)

Κόστος συμμετοχής

Η συμμετοχή στο σεμινάριο έχει κόστος

35€ + ΦΠΑ
για Φοιτητές & ΑΜΕΑ: 25€ + ΦΠΑ

thumbnail

Θεματικές ενότητες:

  • Τι είναι οι Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ιδιαιτερότητες της ξένης γλώσσας (ως γλωσσικό σύστημα) Σύγκριση Ελληνικού και ξενόγλωσσου συστήματος: Χαρακτηριστικά των συστημάτων σε αντιπαραβολή.
  • Προβλήματα που αντιμετωπίζει ο μαθητής με ΜΔ στην εκμάθηση των ξένων γλωσσών – Αντιστοιχία δυσκολιών στην ελληνική
  • Πως ο εκπαιδευτικός μπορεί αδρά να εκτιμήσει την ύπαρξη ή μη ΜΔ
  • Πως αξιολογείται το επίπεδο των μαθησιακών δυνατοτήτων του μαθητή σε επίπεδο ξένης γλώσσας – ποιες παράμετροι συνεκτιμώνται
  • Προτάσεις εναλλακτικής διδασκαλίας ανά τομέα μάθησης / παραδείγματα / case studies
  • Εξατομικευμένη – δυαδική – ομαδική διδασκαλία – πως επιλέγεται η κατάλληλη ανάλογα με το είδος της ΜΔ και γιατί
  • Οδηγίες μελέτης για το σπίτι
  • Γενικές ψυχοπαιδαγωγικές οδηγίες προσέγγισης μαθητή με ΜΔ (σύνδεση αποτελεσματικότητας μάθησης με ψυχοσυναισθηματική ισορροπία παιδιού)
  • Διαχείριση γονέων – Συμβουλές / ψυχοεκπαίδευση γονέων σχετικά με τη δυσκολία του παιδιού/ρεαλιστικές προσδοκίες/εξωτερικά κίνητρα κλπ
  • Τι προβλέπει η νομοθεσία. Συνεργασία με φορείς.

Υποστηρικτής:

SPECIAL-NEEDS-EXPERTS-LOGO-1
logo thespro
Print