Συνεργάτες «Κιβωτού Εξέλιξης»

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΜΑΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΣΗΣ

ΒΑΣΙΛΗΣ
ΓΟΥΣΗΣ

Εργοθεραπευτής S.I.

Απόφοιτος της σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του τμήματος Εργοθεραπείας του Τ.Ε.Ι Αθήνας.

Εργασιακή εμπειρία σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, κινητικές και αισθητηριακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής, νοητική υστέρηση και διαταραχές αυτιστικού φάσματος.

Πιστοποιημένος στην θεραπεία της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης και στο διαγνωστικό εργαλείο Bayley 3 και Προσαρμογή-Πράξη-Προσέγγιση (ΠΡ-Η).

Παρακολούθηση σεμιναρίων που αφορούν στην δυσγραφία, οπτομετρία, δυσπραξία, κοινωνικές ιστορίες (social stories), σίτιση ( feeding therapy), MAKATON, TEACCH,Floor Time.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

Λογοθεραπευτής

Είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων.

Εργασιακή εμπειρία σε παιδιά αυτιστικού φάσματος, νευροκινητικές διαταραχές, αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών, καθυστέρησης ανάπτυξης λόγου, νοητική υστέρηση καθώς και ενηλίκων έπειτα από εγκεφαλικό επεισόδιο και Κ.Ε.Κ.

Έχει παρακολουθήσει σειρά από σεμινάρια που αφορούν στην δυσπραξία, τραυλισμό, αυτιστικό φάσμα, παιδική δυσαρθρία, διαταραχές αναπνοής, ΜΑΚΑΤΟΝ, T.E.A.C.CH., Intensive Interaction & ASD, Palin PSI, το Voice Kraft.

ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

ΟΥΡΑΝΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

Ψυχολόγος

Απόφοιτη του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Εργασιακή εμπειρία στο κομμάτι της αξιολόγησης και αποκατάστασης σε παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, νοητική υστέρηση, διαταραχή ελλειματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, διαταραχές συμπεριφοράς.

Συμμετοχή σε  θεραπευτικά προγράμματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, αυτόνομης διαβίωσης και κοινωνικών δεξιοτήτων. Συμβουλευτική και εκπαίδευση γονέων, καθώς και στην Α/θμια εκπαίδευση σε δομές γενικής αγωγής και στο κομμάτι της παράλληλης στήριξης σε παιδιά με αυτισμό.

Παρακολούθηση σεμιναρίων που αφορούν την ειδική αγωγή, συμβουλευτική, ψυχόδραμα, WISC-III, Αθηνά Τεστ, PECS.

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΓΟΥΡΟΥΔΗ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΓΟΥΡΟΥΔΗ

Λογοθεραπεύτρια

Απόφοιτη της σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι Ιωαννίνων.

Εργασιακή εμπειρία σε παιδιά με αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, γλωσσική καθυστέρηση, δυσπραξία, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, νοητική υστέρηση, διαταραχές αυτιστικού φάσματος και μαθησιακές δυσκολίες.

Παρακολούθηση σεμιναρίων που αφορούν αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας, ειδική γλωσσική διαταραχή, αυτιστικό φάσμα και θέματα συμβουλευτικής.

ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΑΛΗ

ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΑΛΗ 

Λογοθεραπεύτρια

Απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών.

Εργασιακή εμπειρία σε παιδιά αυτιστικού φάσματος, αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών, καθυστέρησης λόγου καθώς και μαθησιακών δυσκολιών.

Παρακολούθηση σεμιναρίων που αφορούν τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές, την παιδιατρική δυσφαγία, την αισθητηριακή ολοκλήρωση και τις μαθησιακές δυσκολίες.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΜΙΧΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ

Ειδικός Παιδαγωγός

Αποφοίτησε το 1994 από το Παιδαγωγικό Τμήμα του πανεπιστημίου Κρήτης.  Το 2005 πήρε πτυχίο από το Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών (κατεύθυνση Γλωσσολογίας) του πανεπιστημίου Αιγαίου και το 2009 Δίπλωμα 2ετούς εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή Εκπαίδευση από το Διδασκαλείο του πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Από το 2014 είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο ΠΜΣ «Δίγλωσση Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του τμήματος Νηπιαγωγών του πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Έχει προϋπηρεσία  στην Α/θμια εκπαίδευση σε δομές γενικής και ειδικής αγωγής.

Έχει κάνει εισηγήσεις σε σεμινάρια για τον Αυτισμό και τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες  και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και έχει ειδικευτεί σε προσεγγίσεις όπως το ΜΑΚΑΤΟΝ, ΑΒΑ, κ.ά.

marina-baseiliadou1

ΜΑΡΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ

Παιδαγωγός

Είναι απόφοιτη του Παιδαγωγικού τμήματος δημοτικής εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Από το 2014 είναι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, στην κατεύθυνση της «Ειδικής Εκπαίδευσης».

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την οπτομετρία, τις μαθησιακές δυσκολίες, την αισθητηριακή ολοκλήρωση και την ειδική γλωσσική διαταραχή.

Έχει εκπονήσει ερευνητική μελέτη με θέμα τη γλωσσική ανάπτυξη και τις διαταραχές προφορικού και γραπτού λόγου σε παιδιά σχολικής ηλικίας.